På gång igen

Så härligt!
Idag tog jag fram Freys dragsele och min cykel för en första tur sedan han blev sjuk.
Så bar det iväg, och hej vad det gick! Den gossen har dragvilja han. Vi tog en liten tur på ca 3-4 km så här i starten. Har sagt det förr, han går som ett ånglok framför cykeln, växlar mellan trav och galopp och jobbar ordentligt, ivrigt påhejad av mig : )
Han hade så himla mycket energi som bara måste ut och det är så skönt att han är igång igen. Vi har ju missat en hel månads träning så det gäller att lägga band på sig nu och låta honom bygga upp sin kropp och inte förhasta sig. Sneglar redan på släden och håller tummarna för att vintern verkligen är på väg nu.
 
 Jobbar på
 
 
Från i höstas.
Grabbarna har kommit på att om man går upp på grannens veranda når man nyponen bättre <3
 
Hm har lite att lära här, antingen blir bilderna i miniatyr eller så blir de gigantiska. Tips någon?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stormofrey.blogg.se

Livet med mina fantastiska polarhundar Frey och Samson och änglahund Storm. Glädje, tårar, lycka och sorg.

RSS 2.0