10 år!!

Tio år är en lång tid och ändå känns det som det har gått så fort.
Känns som att det var alldeles nyss vi hämtade hem dig som en liten knubbig valp men tydligen har det gått 10 år!
 
En av mina allra största kärlekar fyller år idag, min fantastiska Storm <3
 
Så mycket som hänt i livet sedan första gången vi sågs och blev ett team, så mycket vi gått igenom tillsammans du och jag min älskade vän. När du kom in i mitt liv förde det med sig nya äventyr och nya, underbara vänner.
 
Idag är du en ståtlig äldre herre, lite stel ibland men det har man rätt till i din ålder.
Du är en underbar själ och jag är så tacksam att få dela livet med just dig.
 
Hipp hipp hurraaaaaa för världens bästa Storm idag <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

stormofrey.blogg.se

Livet med mina fantastiska polarhundar Frey och Samson och änglahund Storm. Glädje, tårar, lycka och sorg.

RSS 2.0